Abilităţile de comunicare şi negociere ale unui agent imobiliar sunt cheia unei tranzacţii rapide şi avantajoase, însă o promovare profesionistă a proprietăţii este esenţială, fiind primul contact cu un pontenţial cumpărător/chiriaş.

Experţii liderului în imobiliare online din Cluj, portalul Compariimobiliare.ro, vă prezintă câteva sfaturi pentru o promovare profesionistă a proprietăţilor imobiliare.

Anunţ detaliat şi poze profesionite

Primul lucru pe care trebuie să îl facă un agent imobiliar este să stea de vorbă cu proprietarul despre locuinţa pe care doreşte să o pună în vânzare/spre închiriere. Pe baza informaţiilor legate de dotările şi utilităţile locuinţei, dar ţinând cont şi de facilităţile aflate în împrejurimi, este indicat ca agentul să scrie anunţul imobiliar. În ceea ce priveşte preţul de vânzare/închiriere, ţinând cont de pretenţiile proprietarului, va realiza un studiu de piaţă, iar anunţul va include inclusiv modalitatea de plată dorită, cât şi dacă suma este sau nu negociabilă. Cuvintele nu sunt suficiente pentru a reda o imagine acurată a proprietăţii, ci este indicată folosirea unei galerii foto, care să ilustreze fiecare încăpere sau atu al locuinţei în cauză. Este important ca pozele să fie luminoase, să creeze impresia de spaţiu şi să pună în valoarea imobilul, astfel că este indicată colaborarea cu un fotograf profesionist.

Tururi virtuale

Pentru proprietăţile extrem de valoroase, de mari dimensiuni, care beneficiază de peisaje ce taie răsuflarea, o simplă poză poate fi insuficient de convingătoare. Un tur virtual printr-un palat precum cele aflate în centrul istoric al Clujului, o clădire de birouri de clasă A, un muzeu sau o pensiune va atrage cu siguranţă numeroşi pontenţiali clienţi.

Website de impact

Dacă bugetul nu permite implementarea ideilor prezentate mai sus, este important ca website-ul oficial al agenţiei imobiliare să fie unul de impact. Alege un design atractiv şi curat. Asigură-te că secţiunile şi datele de contact sunt vizibile. Site-ul trebuie să fie uşor navigabil de pe calculator, tabletă şi mobil şi, nu în ultimul rând, conectat la toate reţelele de socializare pe care le foloseşti. Nu în ultimul rând, apelează la servicii de SEO pentru a creşte vizibilitatea site-ului pe motoarele de căutare.

Prezenţă pe social media

Nu ignora reţele de socializare! Facebook, Twitter, Instagram, Pinterest, chiar și LinkedIn sunt, în lumea modernă, principalele canale de promovare. Informează-te temeinic despre facilităţile pe care le oferă şi încearcă să postezi anunţuri şi conţinut informativ zilnic, fără a agasa însă internauţii.

BONUS! Eşti agent imobiliar şi vrei să-ţi măreşti portofoliul de proprietăţi în cel mai eficient mod? Încearcă SNAP, un serviciu în premieră în România

Compariimobiliare.ro, platforma online complexă ce conectează agenţii imobiliari cu persoanele în căutare de oferte imobiliare, oferă un serviciu în premieră în România:  SNAP – Portofoliul tau de oferte trece acum pe pilot automat!

Cum funcţionează?

Monitorizează şi centralizaeză în timp real anunțurile imobiliare adăugate de proprietari (persoane fizice) pe diferite site-uri şi, în maxim 5 minute de la momentul adăugării anunţului, agenţii imobiliari sunt notificaţi prin e-mail pentru a lua legătura cu propietarul şi a-i propune o colaborare. Vor dispune de toate informațiile necesare: număr de telefon, adresă, sursă, data publicării, preț, imagini și detalii. De asemenea, vor avea acces la oferte pe zone de interes folosind filtre avansate. Mai multe detalii AICI.

Dacă ești agent imobiliar, profită de serviciile dedicate nevoilor tale oferite de Compariimobiliare.ro.