Cariere Compariimobiliare.ro

Oamenii sunt centrul culturii noastre organizaţionale şi de aceea ne-am ascultat şi respectat întotdeauna colegii reuşind să creăm o echipă unită şi o atmosferă placută la birou. Studiază oportunitățile noastre de carieră și alătură-te echipei noastre! 

CV-urile pot fi trimise pe adresa de email [email protected].

 

1. CONSULTANT VÂNZĂRI SERVICII

Iți place să vinzi și vrei să faci parte din cel mai inovator marketplace website de imobiliare din România?

  • Muncă de birou - Vânzări Servicii prin Telefon
  • Full Time sau Part Time minim 4 ore / zi. Programul ți-l faci tu!
  • Salariu Fix + Comision. Intre 5.000 și 7.500+ lei NET.
  • Contract pe perioadă nedeterminată.
  • Locație: birou Mănăștur, Cluj-Napoca sau remote de acasă.

DACĂ

  • Ai experiență în vânzări de servicii prin telefon? 
  • Ai bune abilități de comunicare și relaționare prin telefon? 
  • Ești orientat către client și găsești ușor soluții adaptate nevoilor acestuia? 
  • Înveți ușor lucruri noi?
  • Te adaptezi ușor diferitelor tipologii de clienți?
  • Ai abilitatea de a centra discuția pe nevoile clientului?
  • Ai experiență de minim 6 luni în vânzări/ call-center/ suport clienți?
  • Ai cunoștințe de operare PC?
  • Iți dorești să lucrezi într-o echipă dinamică?

ATUNCI

Locul tău este în ECHIPA noastră!

AI UN AVANTAJ DACĂ

Ai experiență anterioară în domeniul vânzărilor, call-center, suport clienți.

DESCRIEREA POSTULUI

Responsabilități

  • Iți vei construi și gestiona o bază de 100-150 parteneri business (agenții imobiliare și dezvoltatori).
  • Pe baza target-ului, iți vei stabili singur activitățile și obiectivele urmărite.
  • Vei fi responsabil de toate etapele unui proces de vânzare al unui partner business.
  • Menții contactul permanent cu partenerii din portofoliul tău.
  • Identifici nevoile clienților și propui oferte pliate pe cerințele acestora.
  • Prezinți într-un mod atractiv și profesional serviciile companiei.
  • Programezi întâlniri respectând procedurile de lucru ale companiei.
  • Comunici cu celelalte departamente pentru rezolvarea solicitărilor primite de la clienti.

Beneficii

  • Full Time sau Part Time minim 4 ore / zi. Programul ți-l faci tu!
  • Pachet salarial care să te motiveze sa devii performant (salariu fix + comision). Intre 5.000 și 7.500+ lei NET.
  • Perioadă de training: prima lună.
  • Bonusuri zilnice și de performanță.
  • Contract pe perioadă nedeterminată.
  • Posibilitatea de a lucru și remote.
  • O echipă performantă alături de care să crești și să te dezvolți profesional.
  • Logistică pentru a obține cele mai bune rezultate.
  • Zile libere pentru tot restul lunii dacă ți-ai atins pragul de vânzări pentru luna curentă.
  • Posibilitate de a avansa la poziția de Team Leader sau Director de Vânzări.

LOCAȚIE

Cluj-Napoca, Mănăștur

EȘTI INTERESAT?

APLICĂ AICI!

Sau trimite-ne CV-ul pe adresa de email [email protected]

 

------------------------------------------------------------------------------

 

2. OPERATOR CALL CENTER

Iți place să vorbești cu oamenii și vrei să faci parte din cel mai inovator marketplace website de imobiliare din România?

  • Muncă de birou - Relaționare cu oamenii - Call Center
  • Full Time sau Part Time minim 4 ore / zi. Programul ți-l faci tu!
  • Salariu Fix + Bonusuri. Intre 4.500 și 6.000+ lei NET.
  • Contract pe perioadă nedeterminată.
  • Locație: birou Mănăștur, Cluj-Napoca sau remote de acasă.

DACĂ

  • Ai bune abilități de comunicare și relaționare prin telefon? 
  • Ai experiență în relațiile cu clienții? 
  • Ești orientată către client și găsești ușor soluții adaptate nevoilor acestuia? 
  • Ești proactivă și înveți ușor lucruri noi?
  • Te adaptezi ușor diferitelor tipologii de clienți?
  • Ai abilitatea de a centra discuția pe nevoile clientului?
  • Ai cunoștințe de operare PC?
  • Iți dorești să lucrezi într-o echipă dinamică?

ATUNCI

Locul tău este în ECHIPA noastră!

AI UN AVANTAJ DACĂ

Ai experiență anterioară în domeniul call-center, suport clienți, vânzări.

DESCRIEREA POSTULUI

Responsabilități

  • Menții contactul permanent cu clienții companiei, atât telefonic cât și prin email.
  • Identifici nevoile clienților și propui soluții pliate pe cerințele acestora.
  • Prezinți într-un mod atractiv și profesional serviciile companiei.
  • Comunici cu celelalte departamente pentru rezolvarea solicitărilor primite de la clienți.

Beneficii

  • Full Time sau Part Time minim 4 ore / zi. Programul ți-l faci tu!
  • Pachet salarial care să te motiveze sa devii performant (salariu fix + bonusuri). Intre 4.500 și 6.000+ lei NET.
  • Perioadă de training: prima lună.
  • Bonusuri zilnice sau lunare și de performanță.
  • Contract pe perioadă nedeterminată.
  • Posibilitatea de a lucru și remote.
  • O echipă performantă alături de care să crești și să te dezvolți profesional.
  • Logistică pentru a obține cele mai bune rezultate.
  • Zile libere pentru tot restul lunii dacă ți-ai atins pragul de rezultate pentru luna curentă.
  • Posibilitate de a avansa la poziția de Team Leader sau Manager departament Call-Center.

LOCAȚIE

Cluj-Napoca, Mănăștur

EȘTI INTERESAT?

APLICĂ AICI!

Sau trimite-ne CV-ul pe adresa de email [email protected]

 

------------------------------------------------------------------------------

 

3. CONSULTANT CREDITE BANCARE

Iți place să ajuți oamenii și vrei să fii un consultant dedicat în domeniul financiar bancar, ca parte a celui mai inovator marketplace website de imobiliare din România?

  • Muncă de birou - Consultanță Financiar Bancară - Credite
  • Full Time sau Part Time minim 4 ore / zi. Programul ți-l faci tu!
  • Salariu Fix + Comision. Intre 4.500 și 6.000+ lei NET.
  • Contract pe perioadă nedeterminată.
  • Locație: birou Mănăștur, Cluj-Napoca sau remote de acasă.

DACĂ

  • Ai experiență în relațiile cu clienții prin telefon? 
  • Ai bune abilități de comunicare și relaționare prin telefon? 
  • Ești orientat către client și găsești ușor soluții adaptate nevoilor acestuia? 
  • Înveți ușor lucruri noi?
  • Te adaptezi ușor diferitelor tipologii de clienți?
  • Ai abilitatea de a centra discuția pe nevoile clientului?
  • Ai experiență de minim 6 luni în bancă/ broker/ vânzări/ call-center/ suport clienți?
  • Ai cunoștințe de operare PC?
  • Iți dorești să lucrezi într-o echipă dinamică?

ATUNCI

Locul tău este în ECHIPA noastră!

AI UN AVANTAJ DACĂ

Ai experiență anterioară în domeniul bancar, consultanță financiară credite, broker credite.

DESCRIEREA POSTULUI

Responsabilități

  • Identifici nevoia financiară a clientului aflat în căutarea unui credit bancar.
  • Oferi consultanță și prezinți cele mai bune soluții de creditare din piață.
  • Oferi îndrumare clientului pe toată perioada procesului de creditare.
  • Menții contactul permanent cu băncile partenere.
  • Respecți îndeaproape procedurile și sistemele de lucru ale companiei.
  • Comunici cu celelalte departamente pentru rezolvarea solicitărilor primite de la clienti.

Beneficii

  • Full Time sau Part Time minim 4 ore / zi. Programul ți-l faci tu!
  • Pachet salarial care să te motiveze sa devii performant (salariu fix + comision). Intre 4.500 și 6.000+ lei NET.
  • Perioadă de training: prima lună.
  • Bonusuri de performanță.
  • Contract pe perioadă nedeterminată.
  • Posibilitatea de a lucru și remote.
  • O echipă performantă alături de care să crești și să te dezvolți profesional.
  • Logistică pentru a obține cele mai bune rezultate.
  • Zile libere pentru tot restul lunii dacă ți-ai atins obiectivul din luna curentă.
  • Posibilitate de a avansa la poziția de Team Leader și de a-ți dezvolta o carieră pe termen lung.

LOCAȚIE

Cluj-Napoca, Mănăștur

EȘTI INTERESAT?

APLICĂ AICI!

Sau trimite-ne CV-ul pe adresa de email [email protected]

 

------------------------------------------------------------------------------

 

4. ASISTENT MANAGER

Vrei să faci parte din cel mai inovator marketplace website de imobiliare din România?

DACĂ

  • Ai bune abilități de comunicare și relaționare prin telefon? 
  • Ai experiență în relațiile cu clienții? 
  • Ești orientată către client și găsești ușor soluții adaptate nevoilor acestuia? 
  • Ești proactivă și înveți ușor lucruri noi?
  • Te adaptezi ușor diferitelor tipologii de clienți?
  • Ai abilitatea de a centra discuția pe nevoile clientului?
  • Ai cunoștințe de operare PC?
  • Iți dorești să lucrezi într-o echipă dinamică?

ATUNCI

Locul tău este în ECHIPA noastră!

AI UN AVANTAJ DACĂ

Ai experiență anterioară în domeniul vânzărilor, call-center, suport clienți;

DESCRIEREA POSTULUI

Responsabilități

  • Menții contactul permanent cu clienții companiei, atât telefonic cât și prin email.
  • Identifici nevoile clienților și propui soluții pliate pe cerințele acestora.
  • Prezinți într-un mod atractiv și profesional serviciile companiei.
  • Comunici cu celelalte departamente pentru rezolvarea solicitărilor primite de la clienți.

Beneficii

  • Pachet salarial care să te motiveze sa devii performant (salariu fix + comision). Intre 3.000 și 4.000+ lei NET.
  • Programe de training adaptate la nevoile tale;
  • O echipă performantă alături de care să crești și să te dezvolți profesional;
  • Logistică pentru a obține cele mai bune rezultate.

LOCAȚIE

Cluj-Napoca, Mănăștur

EȘTI INTERESAT?

APLICĂ AICI!

Sau trimite-ne CV-ul pe adresa de email [email protected].  

 

------------------------------------------------------------------------------

 

5. MANAGER ECHIPĂ DE VÂNZĂRI

Experiența pe o poziție asemănătoare este obligatorie.

Vrei să fii manager de vânzări în cel mai inovator marketplace website online de imobiliare din România?

Vrei să ai posibilitatea să-ți dezvolți echipa independent și nelimitat?

Ne dorim un manager de vânzări cu experiență, care să coordoneze echipa de vânzări, servicii B2B România, folosind cele mai bune practici pentru atingerea obiectivelor noastre ambițioase.

 

POȚI FI CANDIDATUL IDEAL DACĂ AI

  • Experiență în coordonarea unei echipe de minim 1 an;
  • Experiență în vânzări de minim 3 ani;
  • Experiență în monitorizarea procesului de vânzare;
  • Ai lucrat cu sisteme și proceduri bazate pe targete și KPI-uri;
  • Folosești coaching-ul pentru a-ți ajuta echipa să se dezvolte;
  • Ai fost implicat activ în procesul de recrutare și ți-ai selectat singur oamenii din echipă;
  • Ai lucrat cu obiective SMART în stabilirea activității oamenilor din echipa ta;
  • Experiența în vânzări prin telefon constituie un avantaj;

 

CE VEI FACE 

  • Ești responsabil de atingerea performantelor, KPI-urilor și îndeplinirea obiectivelor;
  • Vei propune soluții, vei implementa tactici și strategii la nivelul echipei, pentru a obține cele mai bune rezultate;
  • In baza analizelor, vei stabili un plan de acțiuni și strategii pentru îmbunătățirea performanței echipei și a fiecărui membru individual;
  • Evaluezi și acorzi feedback permanent privind activitatea desfășurată de către membrii echipei tale;
  • Participi activ la întâlniri și ajuți la dezvoltarea întregului sistem prin propunerea și argumentarea de idei;
  • Menții contactul permanent cu piața imobiliară și strângi informații relevante privind oportunitățile din piață, trenduri, etc;
  • Contribui la consolidarea echipei tale, participând activ în procesul de recrutare și selecție a candidaților;
  • Oferi permanent coaching și training echipei tale.

 

CE-ȚI OFERIM

  • Pachet salarial motivant, corelat și cu performanțele echipei. Intre 6.000 și 10.000+ lei NET.
  • Instrumente de lucru și sisteme integrate de management.
  • Autoritate operațională pentru îndeplinirea obiectivelor.
  • Acces la un plan de carieră bine stabilit.
  • Training-uri de dezvoltare pe tot parcursul tău în companie.
  • Procente din firmă odată cu atingerea obiectivelor companiei.
  • Zile libere pentru tot restul lunii dacă echipa și-a atins pragul de vânzări pentru luna curentă.
  • Posibilitate de a avansa la poziția de Director de Vânzări.

 

LOCAȚIE 

Cluj-Napoca, Mănăștur

 

EȘTI INTERESAT?

APLICĂ AICI!

Sau trimite-ne CV-ul pe adresa de email [email protected]

 

------------------------------------------------------------------------------

 

6. PHP DEVELOPER

DACĂ

  • Ai cunoștințe minime de PHP, HTML și OOP?
  • Ești organizat și atent la detalii?
  • Poți lucra minim 2 ore pe zi?
  • Iți dorești să lucrezi într-o echipă dinamică?

ATUNCI

Locul tău este în ECHIPA noastră!

AI UN AVANTAJ DACĂ

Ai experiență anterioară cu HTML Website Scraping, Ajax, Git, Bitbucket; 

DESCRIEREA POSTULUI

Responsabilități

  • Programare scripturi / funcționalități de preluare automată a informațiilor de pe diverse website-uri
  • Mentenanță și imbunătățirea sistemelor integrate

Beneficii

  • Vei putea alege să lucrezi remote sau in regim de freelancing
  • Vei fi plătit full-time sau în funcție de numărul de ore lucrate sau pe munca livrată
  • Vei avea posibilitatea de a-ți crea singur programul de lucru
  • Vei face parte dintr-o echipă performantă alături de care să crești și să te dezvolți profesional;

Tip job:

Full Time / Part time

LOCAȚIE

Cluj / Remote

EȘTI INTERESAT?

APLICĂ AICI!

Sau trimite-ne CV-ul pe adresa de email [email protected]

 

------------------------------------------------------------------------------

 

 

Acest site foloseste cookies. Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Afla mai multe detalii despre Politica de confindentialitate si Cookies