Piaţa imobiliară din România se află pe un trend ascendent în ultimii ani, în 2018 Clujul fiind primul oraş din România care a depăşit preţurile de dinainte de criza imobiliară. În marile centre regionale, cererea de noi locuinţe este încă peste oferta din piaţă, astfel că noi cartiere se construiesc de la an la an, fie pe locul fostelor platforme industriale fie la periferie sau înlocuiesc zonele de case vechi, unele situate chiar în inima oraşelor.  

Situaţia este mai mult decât propice pentru dezvoltarea de business-uri în domeniul imobiliar, însă există câteva aspecte care pot face diferenţa între un agent imobiliar profesionist şi un amator.

Experţii liderului în imobiliare online din Cluj, portalul Compariimobiliare.ro, vă prezintă 3 sfaturi pe care orice agent imobiliar profesionist ar trebui să le urmeze.

O bună cunoaştere a pieţei

Prima impresie contează cel mai mult, astfel că un agent imobiliar cu temele nefăcute nu va ajunge să intermedieze tranzacţia şi, mai important, va pierde o recomandare (adică o importantă carte de business pentru cariera sa). Preţul locuineţolor din cartier, marja de negoicere, facilităţile din împrejurimi sunt primele lucruri de care trebuie să ţineţi cont în analiza pe care urmează să o prezentaţi clientului. Compariimobiliare.ro vă uşurează munca punându-vă la dispoziţie două servicii, în premieră  în România:  “Preţ imobiliar” şi “Trend imobiliar”Mai multe detalii AICI .

 

Cunoaşterea clientului şi o comunicare constantă, bazată de onestitate

Fiecare client este diferit, are fel şi fel de nevoi şi pretenţii. Este indicat să aveţi, încă de la început, o discuţie onestă, faţă în faţă, cu clientul, căruia să îi insuflaţi încredere. În timp, veţi vedea că aceştia se pot integra cu usurinta in anumite tipologii in functie de vârstă, situaţie familială şi bugetul disponibil, dar şi preferinţe şi statut social, astfel că veţi şti ce strategie să aplicaţi în demersal dumneavoastră de business. Un agent imobiliar profesionist va comunica în permanenţă cu clienţii, folosind toate mijloacele pe care le are la dispoziţie – telefon, e-mail, newsletter. Comunicarea este unul dintre cele mai importante aspecte ale menţinerii unui portofoliu de clienţi solid.

Propria reţea de parteneri

Business networking: contacte de la bănci (care oferă credit imobiliare), notari, avocaţi, evaluatori imobiliari, dezvoltatori sau chiar experţi în amenajări interioare şi exterioare. Orice client apreciază când este ascultat, îndrumat, sfătuit, ajutat. Un agent imobiliar care îl poate consilia pe tot parcursul tranzacţiei şi îl poate ajuta (chiar şi doar cu un număr de contact) în diverse aspecte ce ţin de proprietatea personală cu siguranţă va avea de câştigat. Nu doar o recomandare, ci şi un comision pe măsură.

 

Dacă ești agent imobiliar, profită de serviciile dedicate nevoilor tale oferite de Compariimobiliare.ro.