Brokerul de credite intermediază obținerea de către client a celei mai potrivite soluții financiare, cu responsabilitate, astfel încât împrumutul să nu devină, în timp, o povară sau, mai rău, imposibil de achitat.
Echipa KIWI Finance însoțește clienții în tot procesul accesării unui credit, începând cu expunerea celor mai potrivite oferte de credite pentru el, până la întocmirea dosarului de credit, apoi îl reprezentăm si gestionăm tot fluxul cu banca și cu terții până la semnarea contractului.
Mai mult, brokerii KIWI trebuie să gestioneze toate fluxurile și traseele din procesul de analiză, care implică foarte multe departamente - unele în serie, altele ierarhice - din bănci, toate formularele, tipizatele și modalitățile de completare, toate numele de botez ale diverselor caracteristici din diverse bănci, toate habbit-urile informale și legendele, toate interpretările regulamentelor și legistației, drumuri, hârtii, ștampile, și foarte multe altele.
Este vorba despre un proces birocratic destul de stufos, care s-a și îngreunat o dată cu intrarea în vigoare a OUG 52/2016, fiind necesare acum mai multe documente de completat și semnat de către client. Și, ca în orice proces care implică hârtii, semnături și acorduri ale parților, este posibilă adoptarea celor mai actuale soluții informatice care să elimine, mai întâi parțial, apoi total, suportul-hârtie și prezența fizică a persoanelor implicate, cât de mult.
“Pentru că modelul nostru depinde sută la sută de modelul băncilor, am așteptat câțiva ani, reactiv, ca digitalizarea să înceapă si pe partea de creditare, lucru care nu s-a întâmplat așa cum ne-am fi așteptat, astfel încât am început singuri acest demers”, a declarat Anca Bidian.
Astfel că echipa KIWI Finance a decis să facă primul pas către construirea unei platforme cu încrederea că, arătând avantajele aderării la aceasta pentru toți partenerii noștri bancari, va fi deschis drumul către digitalizarea serviciilor de creditare.
Cum va arăta această platformă? Populare automată a datelor, în loc de multiplu input uman (digital customer enrollment) , OCR-izare în loc de scanare, poze în loc de copiatoare, identificare electronică în loc de “semnat în prezența mea pe 100 de pagini”, semnătură biometrică/ electronică în loc de “am luat la cunoștință/ am primit un exemplar”, procese digitalizate în loc de “am trimis dosarul și așteptăm răspuns, vă anunțăm noi, mai trebuie o hârtie, a solicitat riscul”. Cu alte cuvinte, omnichannel și omniprocess, pe tot lanțul de vânzări, marketing și suport clienți.
Practic, nu există nicio informație în acest moment ce nu poate fi captată, identificată, securizată, validată și transmisă cu un singur device, indiferent că acest device este acum un smartphone, de exemplu, iar în viitor poate fi un cip lipit de deget.
“In 5-10 ani de-acum incolo, o generație întreagă va fi activă și noi cu toții va trebui să fim pregătiți deja la acel moment să ajungem la ei prin singurul canal pe care această generație de millennials o cunosc: digital. Deci, mult timp nu mai avem ca să înțelegem și să acceptăm că digitalizarea este un must”, a adăugat CEO-ul KIWI Finance în cadrul aceleiași conferințe.
Serviciile financiar-bancare sunt, într-adevăr, în acest moment informatizate, prin aceea că funcționează, cu sincopele aferente, sisteme de conturi, bancomate, carduri și corespondență pe e-mail. În schimb, în ceea ce privește procesul de creditare, lucrurile sunt încă foarte greoaie, și implică tomuri de documente, semnături, prezența fizică în rețeaua bancară.
Fă o simulare a ratei lunare, află suma maximă la care te încadrezi, care sunt condițiile de creditare și solicită o ofertă personalizată de la top 10 bănci din România:
Tu ce părere ai? Lasă-ne un comentariu: